باربري ونک


حمل بار و اسباب کشي يک کار تقريبا مشکل است که نمي توان آن را به تنهايي انجام داد. شرکت هاي مختلفي در سطح تهران وجود دارند که حمل بار را به خوبي و با بسته بندي ايمن انجام مي دهند. باربري ونک يکي از اين شرکت ها است. در اين مقاله شما را بيشتر با اين باربري آشنا مي کنيم. در باربري ونک براي حمل اسباب و اثاثيه از ماشين هاي بزرگ و مسقف استفاده مي شود تا وسايلي که در ماشين قرار مي گيرند کمتر در معرض آسيب باشند. داخل کابين هاي ماشين نيز از موکت استفاده مي شود و به منظور ايمني بيشتر در لابلاي وسايل پتو مي گذارند. باربري ونک داراي کادري مجرب در زمينه اتوبار و باربري بوده اين شرکت سابقه اي چندين ساله دارد و در آن براي حمل بار از وانت و کاميونت هاي مخصوص حمل بار و اسباب کشي استفاده مي شود. اين شرکت داراي تجهيزات پيشرفته اي براي بسته بندي اسباب و اثاثيه است و افراد اين منطقه مي توانند به صورت 24 ساعته از خدمات اين شرکت بهره ببرند. وسايل سنگيني مثل لباسشويي، کالاهاي آشپزخانه، کالاهاي ورزشي و . نياز است که با دقت زيادي و مهارت حمل شوند. کارگراني که در باربري ونک هستند همه اين وسايل را به بهترين نحو جا به جا خواهند کرد. سرويس دهي که اين باربري به مشتريان ارائه مي دهد به صورت تمام وقت و حتي در روزهاي تعطيل مي باشد. شما در صورت داشتن هر گونه سوال و پرسشي مي توانيد با مشاورين باربري تماس بگيريد. اين مشاوران به صورت رايگان و تمام وقت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.


از جمله خدمات شرکت باربري ونک مي توان به موارد زير اشاره کرد:


- بسته بندي با فوم، کارتن مخصوص بسته بندي و لباس، پاپل رپ، استرچ رپ 


- بسته بندي تخصصي و حرفه اي توسط کادرمجرب وکارگران ورزيده 


- بسته بندي در منزل مشتري به روش اروپايي 


- سرويس VIP تمام نقاط تهران و شهرستان


- کارگران مجرب و ورزيده


- حمل وسايل اداري و تجاري


- حمل پيانو، گاوصندوق، سايد باي سايد 


 


چند خطا که اثاث کشي را سخت ميکند


همه ما خوب ميدانيم که براي درست و راحت انجام شدن هر کاري بايد يک برنامه ريزي دقيق داشت . اسباب کشي هم به عنوان يک کار وقت گير و سخت در اين محدوده قرار ميگيرد . حال سوالي که پيش مي آيد اين است که : براي تسهيل فرآيند اسباب کشي چه بايد کرد ؟! شرکت باربري ونک چند نکته از مهم ترين نکاتي که باعث بهم پيچيدگي و بهم ريختگي کار شما در زمان اسباب کشي مي شود را در زير ياد آور مي شود تا شما مشتريان عزيز را در تسهيل اين امر دشوار همراهي کند .


1- اولين و مهم ترين علت در هم پيچيدن کار هاي اکثر ما در اسباب کشي ها نداشتن يک برنامه ريزي درست است . ما ميخواهيم اقدام به انجام کاري کنيم که هيچ پيش زمينه ذهني از آن نداريم ، يعني : قرار است وسايل را به خانه اي ببريم که حتي به اين که چطور چيدماني براي آن مناسب تر است حتي فکر نکرده ايم و اين عامل اصلي و مهم در سختي کار ما هنگام جا به جايي وسايل است .


 


2- شما پس از ورود به محل جديد به راحتي قادر خواهيد بود وسايلتان را جا به جا کنيد اما اين امر در صورتي ممکن است که قبل از ورود به خانه ي جديد در زمان بسته بندي کردن ، وسايل را به درستي تفکيک کرده باشيد و ديگر نياز نداشته باشيد هنگام جا به جايي وقت خود را براي پيدا کردن و جدا کردن وسايل بدرد بخور از بين وسايل بدرد نخور تلف کنيد .


 


3- توجه به اين نکته بسيار ضروريست که ، شما بايد بدانيد چه وسايلي ميتوانند در سريع تر جمع و جور شدن وسايلتان به شما کمک کند . دم دست گداشتن و يا سريع خريداري کردن وسايل سازمان دهنده هم تنها يک بخش از کار است و مهم تر از آن درست استفاده کردن از آن هاست مثلا : بر فرض که کشو هاي لباس را در اولين مراحل جا به جا کنيم اما اگر ندانيم چطور لباس ها را داخل آن بچينيم فايده اي نخواهد داشت


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Megan اینجا همه چیز هست مهندسی آموزش فريمورک لاراول مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم. Charles یادداشت های آشویتش کتابخانه عمومی جلال آل احمد خرمدشت آسمون